ikizannesi1201 Dmlclk ben ikizlerimi 11.haftada öğrendim 12.haftamdan beri Perinatoloji takipliyim iki haftada bir gidiyorum kontrole. Ama benim tek yumurta ikizi ve mono-mono olduğu için böyle 🤷🏻♀️
Driia Tek yumurta ikizi mono mono bir kere gittim 21 haftada detaylı ultrasona. Kendi doktoruma sordum gitmem gerekiyor mu diye oda ben sıkıntı görürsem seni yönlendiririm demişti çok şükür gerek kalmadı