Yagmush Kızlar merhaba 34+6 haftalığım sancım vardı hastaneye geldik rahimde kasılma oluyordu ve azcık suyum geliyordu Şehir hastanesine sevk edildim gıdıcez şimdi dua edin doğum olabilirmiş çok korkuyorum
Nurrtn Yagmush hakkınızda hayırlısı olsun inşallah korkma canım inşallah hayırlı bı şekilde kucağına alırsın
Suheyla2 Yagmush riskli haftaları geçmişsin canım doğsa bile büyük ihtimalle küveze bile gerek kalmaz sakin ol sitres yapma sağlıcakla kucağına al inşallah