Merhaba 24 haftalık ikizlere hamileyim devlet memuruyum işim çok zorlamaya başladı bel ağrılarımdan evde bile oturamaz haldeyim özel hastanelerde heyet raporu kendi doktorumuz verebiliyor mu ekstra bir ücret alıyorlar mı çevremden çok yüksek ücretler aldıklarını söyleyenlerde oldu devlet hastanesi de vermez diye hiç gidip sormak bile istemiyorum açıkçası bilgisi olan yardımcı olabilir mi?