Ruhsuz Kızlar bebeğinizin hareketlerini hangi tarafta hissediyorsunuz ,ben sürekli sağda hissediyorum kız demişti doktorum ,sizin cinsiyetler nedir ve hangi tarafta bebişiniz🥰
Seyma_erkan27 Ruhsuz Çoğunluk olarak kasıklarıma vuruyor tek taraflı hissetmiyorum heryerim de hissediyorum çok hareketli maşallah hiç durmuyor 😅☺️
Azra00 Ruhsuz bebeğim başından beri sağ taraftaydi cinsiyet erkek sağ ve sol da olmasının cinsiyet le alakası yok😇
35_tecrube Biz 23+4 haftadayiz sadece kasıklarda hissediyordum iki gündür şükür biraz yukarılara vurmaya başladı assagida olunca çok yoruyor beni
Ruhsuz Hareketler bu haftalarda cok sert olur mu ,diğer kızımda hiç sert vurmadı çok hareketli bir bebek değildi kaç kez acile gittiğimi biliyorum hareket etniyir diye ,şimdi hareketli bebeğim ama çok sert vurmuyor
Papatya688 22+4 aşağılarda vajınanın biraz üzerinde hissediyorum geçen hafta ayrıntılı ultrasonum vardi aksi bir durum söylemedi ama endişeleniyorum