Merhabaa kızlar,
Yaklaşık 3 haftadır vücudum çok ciddi kaşınıyordu doktorum kolestaz dedi ilaç verdi son iki üç gündür rahattım. Bugün kaşıntı tekrar başladı ama sadece göğüslerimde ve çıldırmak üzereyim ne yapsam hafiflemiyor😔 bebek yağı nemlendirici krem aynı sefa merhemi çatlak kremi lansinoh krem denedim. Duş almak da hiç işe yaramıyor hatta çeşme suyunun kireci daha da beter yapıyor.