Belh1311 Merhaba hanımlar, bir haftadır kötü bir boğaz enfeksiyonu geçiriyorum, uykular zehir oldu.. böyle bi süreçten geçerken hamilelik döneminde ilaç kullanan oldu mu aranızda, merak ediyorum
Mervvvever Belh1311 başlarda bende de olmuştu hiç ilaç kullanmadım parol dahil bal zencefil yaptım iyi geliyor deneyin isterseniz
Feyzafeyza123 Belh1311 beni bır haftadır yoğun hırıltı balgam vs öksürük yaşıyorum.ıhlamur kuşburnu çayı ıctım fakat kecıboynuzu kaynatıp suyunu ıctım baya ıyı geldı söküyor balgamı ve cıgerlerı rahatlatıyor.tavsiye ederim ıöac kullanmadım ben ama kusburnuda c vıtamını ya ara ara da onu ıctım. Ha Bıde zencefil bal elma sırkesı sıcak su ıle bı kere ıctım ama bana en ıyı gelen kecıboynuzu suyu oldu.
peri5860 Belh1311 Ben 9. Haftamda antibiyotik verdi Dr tekrarlayan enfeksiyon yüzünden kullanmak zorunda kaldım umarım bir şey olmamıştır bebeğime çünkü cidden panik yaratmıştı bu durum bende çok doktora sordum her biri de bir şey olmaz dedi yani gebelikte kullanılan antibiyotikler de var ben pimpirikli olunca çok doktor değişikliği yaptım her gittiğimde ultrasona aldılar doktorlar şimdi bunu takar oldum sık ultrasona girmek bebeğe zarar verir mi???? 🙄😟😔