Esoo0698 Suheyla2 Hiç güzel hamile abiyeleri yok yani benim zevkime uygun yok o yüzden bitane alıp iki düğündede giyicem
Suheyla2 Esoo0698 işin şakası bir yana benimde ilk çocuğumda abim ikicide kaynım evlenmişti şimdi hamileyüm kız kardeşim diyo evlencem 🤭kader utansın bende hep yandan fermuarlı emzirmeye uygun kıyafet ararım düğünlerde😂😂😂😂
Suheyla2 Esoo0698 aynen kız hanü derler ya damdan düşen gelsin yanıma o hesap. Malum emzirme döneminden sonrada insan zayıflıyor hala acırım o abiyelerime bedwni daraltsan söylemesi ayıp meme kısmı koca koca bosa duruyor işte
Alimenur Esoo0698 bu tarz bişeye bakabilirsin kemeri çıktığı için o şekilde bile rahat oluyo bende bunun tülünü aldım aşırı rahat oldu ve kemeri takınca da göbek üstüne getiriyprum çok tatlı oluyo https://ty.gl/q8shsuy5tu
Cansu123_ Esoo0698 merhaba formda gezerken gördüm postunuzu ben dolaptan yaptırmıştım saten çokta güzel ölçülere göre dikiyor bayan lastıklı belide 600 e dikiyor tavsiye ederim