Aysel66 Kizlar 22 haftalik hamileyim ama gobek deligim cukurlu oldugu icin hep kir oluyor icinde bugun kulak cubuguna temizledim ama bir sorun olurmu acaba biraz bastırdım temizlerken zor cıkıyor siz temizliyormusunuz
poyrazin_annesi28 Aysel66 Ben de öyle yapıyorum çok sokmadan mecbur. Temizlemezsek daha kötü olucak birikiyo çünkü kir. İnşallah zararı yoktur
iremasmahan06 Aysel66 ben temizlemiyorum cunku biri yazmisti doktoru sakin gobek deligine dokunma demis acikcasi korktum bende o yuzden temizlemiyorum