beyzzsenturkk majamm benimki yaz hamileliğiydi meyve cok kilo aldırıyor şekerli olduğu için hep meyveyle beslendim neredeyse yazın iri bebek diyordu doktorum ama genetik de olabiliyor klasik kaşar muz falan öneriliyor muz güzel kilo yapıyor