sonnenschein 34. haftada birkaç gün boyunca bacak bacak üstüne atamaz oldum ve vajinamda büyük bir baskı hissettim. Ayrıca midem uzun bir süre öyle acayip rahatladı ki anlatamam. Resmen reflü kesildi, mide yanması gitti. Bu his tam 2,5 gün sürdü ama 2,5 günün sonunda yine eski halime döndüm. Vajinamda bir baskı ne de ağrı hiçbir şey ama mide yanması ve reflü geri döndü. Dedim ki benim bebe kanaldan çıktı herhalde, lanet gitsin. 😂
Bu olaydan 1 ay sonra dün doktor kontrolüm vardı. Doktorum bir önceki kontrolümde (34. haftada) not almış bebek kanalda diye ama bana söylememiş. Yani hem ben hissettim hem de 38. hafta kontrolümde doktorum getir etmiş oldu. Bebeğin 1 aydır kanalda ve iyi bastırıyor, haftaya doğuracaksın muhtemelen dedi. Ben bebek kanaldan çıktı zannediyordum ama meğersem bebek oraya iyi yerleştiği için kemikler esnemiş ve vajinamda baskıyı da o yüzden hissetmez olmuşum. Çok tekmelediği için de mide yanmam geri dönmüş.
Baxı kadınlar bebek kanala girince hissetmiyor bile ama ben çok net hissettim. Gğxle bir duyguydu geçti gitti. Artık doğum zamanı inşşş. 🙈😂😂