Syma_07 Biraz önce karnimin biraz üstüne bıçak batar gibi ağrılar girip çıktı elimi degiyince hala acıyo birden oldu dikenler batiyo gibi bıçak batması gibi çok değişikti
casmayn Syma_07 ay onlar bende de oluyor ya bi şeyler batıyor gibi çok tuhaf 🥺özellikle bazen bit noktaya oluyor
Anneadayy Syma_07 benimde genelde hep belirli bir noktaya diken batiyor gibi oluyor ve baya uzun sürüyor, sancı oldugunu zannetmiyorum çünkü kasıklarımda olmuyor genelde karnımın üst kısmında oluyor
Aksoylu24 Syma_07 bende 28 haftalığım. Dün gece bende de öyle bi ağrı sancı oldu. Ne olduğunu anlamadım bile. Çok sürmedi zaten. Birkaç dakika anca. Normal olduğunu düşünüyorum
Syma_07 Deletedmom_116 normalde regl ağrısı gibi bazen oluyordu ama bu çok değişikti gogsumun aşağısı karnımın hemen üstü bıçak girer gibi girip girip çıktı
Syma_07 Anneadayy evet benimde tam öyle oldu 28+1 gunluguz ilk defa oldu normalde kasık ağrılarım oluyor ama böyle bişey değildi
Anneadayy Syma_07 bende 25+1 şu an ama 23. Haftadayken felan da oluyodu bebeğin ayağı felandir diye dusundum ara ara hala ama oluyor sıkıntılı bir durum olduğunu düşünmüyorum