Öncelikle transfer ücreti de uygun olmuş embriyo üretme işlemi de uygun normal bir özel merkezden kat kat uygun olduğunu söyleyebilirim ama yapılan çok yanlış sizi bu kadar bekletmeleri istediğiniz zaman istediğiniz yere taşıma yapabilirsiniz. Onun haricinde tup bebek ilaçlarının çoğunu devlet karşılıyor ilaçlara o kadar para vermenize gerek yok . Gidip saglik ocağından doktorunuzun verdiği reçete ile yazdırıp alabilirsiniz. Progestan kapsül progestan igne oksapar coraspin vs bunları devlet karşılıyor yazdırınca bilginiz olsun tabi 2 kutu 2 kutu oluyor ama olsun . Saglik ocağı doktorunuza durumunuzu anlatın ve riskli gebelik geçirdiğiniz sizin yerinize eşinizin geleceğini söyleyin ilk gitmenizde siz evde dinlenirken esiniz 2 haftada bir yazdırır .