Fesleqen Hiç açilması olmadan suni sancı ile doğum yapanlar ve suni sancı deneyip açılma ilerlemeyip sezeryana dönenler var mi hangisi ağırlıklı acaba . Açılma yoksa direk suni almadan sezeryan olmak mantıklı mi
JEFF Hastanede yanımda bir kız vardı açılması çok azdı suyu bitmişti , suni sancı verdiler 40 dakikada dogurdu