Benim eşim Vestel kurumsal çalışanı, haliyle personel indirimimiz var diye ben robot süpürgeyi Vestel marka aldım. Adını Sebastian koyduk. 😂 Tüm özellikleri var. Halı üzerine çıkınca gücünü arttırıyor ve daha yüksek vakumla süpürüyor, ben mob özelliğinden çok memnunum, parke zemin pırıl pırıl görünüyor. Ne yalan söyliyim ilk başta diğer bilindik yabancı markalar kadar performans alamam diye düşünüyordum ama Sebastian beni çok utandırdı sjskak. Çamaşır kurutma makinem de Vestel. İkisinden de öyle memnunum ki elim ayağım oldular resmen. Elektrikli süpürgemi yayla evine götürüp orada bıraktım hatta. Kedilerim olunca günlük çalıştırıyorum robotu, haftada 2 defa da mob attırıyorum. Koltuklara da örtü serdim ohh mis. Hangi markadan olursa olsun robot süpürge alın aldırın bence. 😂