AsyaCngz55 bence sizin memnuniyetiniz, konforonuz ve psikolojiniz önemli. Dediğim gibi devlette iyi bir doktor bulmak şans oldu eğer gidiyorsanız ve memnunsanız ne alâ, yoksa özel daha iyi. Sonuçta bu süreci siz yaşıyorsunuz bütçe müsait olduktan sonra kendi psikolojik rahatlığınız iç rahatlığınız ve konforunuz için yaptığınız harcamayı hiç fuzuli düşünmeyin tadını çıkarın 😌