Kızlar merhaba 29 haftalık hamileyim yaklaşık 3 gündür anlamlandıramadığım birşeyler oluyor.İlk gebeliğim olduğu için size de sormak istedim 10 dakikada bir oğlum sanki bir yere toplanık büzüşüyor gibi tam anlatamıyorum çok farklı rahmime çok fazla baskı yapıyor canım çok yanıyor ve bunu sürekli yapmaya başladı normal diyorlar ama ben korkuyorum kasılma gibi bişey mi acaba diye çarşamba günü randevum var doktora söyleyeceğim lütfen böyle bişey yaşayan varsa içimi rahatlatabilir mi