Arkadaşlar ben progestan 200 kullanyorum günlük 3 tane dün geceden köyde kaldıgız için ilacımı alamadım sabah mecbur kalmak zorunda kaldım şimdi gidices 8 de bitane kullanyorum sabah içemedim yarım güne bişey olurmu acaba çok düşünceliyim 1 de 8 de gece 1 de içyorum geç uyandıgım için 1 de içyorum öylen Kafam karışdı başına gelen oldumu 😔