Kızlar merhaba benim son adet 12 mart ama çok düzensiz. Doktora gittim adete göre gittiğim gün 6+4 olması gerekiyordu ama 5 haftalık çıktı keseyi ve yolk sacı gördük doktorum sıkıntı olmadığını yolk sac varsa bebiş de gelir dedi. Beta hcg 5900 lerde çıktı progesteronum 10.6 çıktı. Sizce normal mi? Perşembe randevum var inşallah kalp atışını duyarız dua edin nolur :(