Balbebek012 Kader111 bence başka doktora git sancıyla bile dönen bebekler var 38 de çok erken Doktor’un uğraşmak istemiyır olabilir
Kader111 Balbebek012 doktorumdan memnunum aslında baya ilgili dönmezse bekleriz tabi nereye kadar gittiyse