Hanımlar merhaba:) 3 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim geçen hafta şüphelerim oldu erken gebelik testi yaptım sonuç pozitif çıktı sonra emin olamadım iki gün sonra tekrar test yaptım yine pozitif çıktı. Cumartesi akşam Başakşehir D.H’de kan tahlili ve idrar tahlili verdim çok fazla bel bacak kasık ağrılarım oluyor günüm de 4 gün gecikti. Hala kan sonucu çıkmadı çok merak ediyorum sizce bebek olabilir mi varsa da bu sancılar normal mi ?