nerminn01 Kızlar merhaba 14 haftalık gebeyim iş yerimde 10-11 saat çalışıyorum . Siz kaç saat çalışıyorsunuz yasal olanı 7.5 saat mi ?
Gorkim nerminn01 yasal 7.5 saat normal mesain 11 saat ise artan saatleri bireştirip bir gün veya yarım gün çalışmama hakkın var
MrvveyZgc nerminn01 kesinlikle tüm haklarınızı kullanın özel sektörde çalışıyorsnz sanırım. Bende özel sektör çalışanıyım ayda 1 doktor iznime kadar kullandım gerçekten siz istemeyene kadar hakkınız olan şeyleri vermiyorlar.
busrabrbr nerminn01 günde 7.5 saatten fazla çalıştırılamazsınız ,mola ve yemek sayılmıyor ama çalışma saatinden , ayda bir doktor izin hakkınız var maaşınızdan kesilmiyor , onun dışında yine doktora gitmek isterseniz izin verilmesi zorunlu
nerminn01 Gorkim teşekkür ederim iş yeri biraz kıl. Direksiyon derslerim başlıyor 1,buçuk saat izini kabul etmediler. Bende zaten fazla çalışıyorum diye konuşmak istedim konu hakkında emin olmak için yardım almaya geldim
Gorkim nerminn01 gebeyken senş çıkaramazlar bütün yasal haklarını kullan çıkarırlarsa şikayet edersin cezası büyük korkma
nerminn01 MrvveyZgc Evet özel sektör geçen ay doktor kontrollerime gittiğimden saatleri bile maaşımdan kesmişler , sanırım oda yasakmış
nerminn01 busrabrbr yarın cinsiyet öğrenmek için kontrole gideceğim dedim suratları düşüyor hemen kendimi kullandırtıyorum sanırım ben biraz. Arkadaşım birde bunu yapan patronum küslük olmasın diye sustukça tepeme çıktı. Çok teşekkür ederim
MrvveyZgc nerminn01 evet ayda bir doktor izniniz var kesemezler bence biraz sesinizi yükseltin aynı durumları yaşıyoruz zaten özel sektörde hamile oldugunuzu öğrenince direkt mobbinge başlıyolar.
nerminn01 MrvveyZgc Haklısınız tüm haklarımı kullanacağım artık işten de çıkaramaz nasıl olsa. Sömürdüğü yeter 4 aydır. çok teşekkür ederim hepinize canım sıkılmıştı bu duruma sizlerle konuşmak iyi geldi kızlar ❤️