nzngk 7 haftalık hamileyim sürekli yemek yiyesim var, yemek yiyorum 1 saat geçmeden karnım kazınıyor gurulduyor. Varmı yaşayan 😪🤧
nzngk NaimeYilmaz yanlız ben gayet güzel besleniyorum , sebze süt ve süt ürünleri ve meyve , doyurucu olmayan ne var ki?
Bizartik5kisiyiz Ben şuan 7+4 um. 7 haftalık olana kadar sürekli acıkıyordum. Şimdi ise mide bulantısı var. Yiyebiliyorken yiyin gezebiliyorken gezin 😀😀
ZeynepKara nzngk doya doya yemek yemeyi özledim yemin ederim 😞 bugün tam 10 haftalık olduk mide bulantılarım devam ediyo biran önce geçsede doya doya yemek yesem 😭
NurdanHakan nzngk afiyet olsun arkadasım bende böle başladım hamileliğe bölede devam etti hep acıkıyorum 24.haftalığım haftasonu mide kanaması geçirdim ve çok şükür iyiyim bugun ama sorumum çok açım herşey yemek yasak sadece haşlama patates süt peynir pirinç lapası yada sütlaç yiyebiliyorum bu hafta böle geçecek mecbur ama dikkatli yiyin ev yemekleri yiyin yiyin ya nolcak kilo alırız en fazla bebeklerimiz iyi olsunda kilo verilir
humaninannesi61 Ayıma kadar herşeyi yemek görüyordum ben 😍 1. Ay bitti 4. Ayıma kadar kustum. Sonra geçti gene iştahım açıldı. Şimdi ise normal. Eğer bulantıların olmazsa şanslısın 😌 Ama dikkat et hızlı kilo alırsın 😌
Oziss 11+2 hiç bulantım olmadı yemekte artışta olmadı hatta normalden az yiyorum niye böyle ki normal mi acaba
NurdanHakan nzngk allah razı olsun çok teşekkür ederim evet çok Şükür dışarda yemeyin evde yiyin yemeğinizi sağlıklı beslendikten sonra sorun olmaz Allah’ın izniyle
dilos 14.haftamdayım ilk haftadan beri sürekli açım gecenin bir yarısı acıktığım için uyanıyorum 🙈 hatta geçenlerde uyurken eşim karnımdan gelen sese şaşırdı kaldı 😂😂😂 max.tok kalma sürem 1,5 saat 🤪