Ozge-Ka ben kan sulandırıcı kullanıyorum tedbir olarak daha önce büyük kaybım var çünkü. pıhtılaşma sorunu çıkmadı ama riske atmamak icin kullanıyorum hem de tüp bebekte veriliyor genelde. Şu an riskli değil gebeliğim bakalım ileride hangisi sağlıklı olacaksa o olsun