Merhaba kızlar bi kez daha post açmıştım bu konu ile ilgili. Aklıma takılan bi kaç şey var sormak istedim. Alt ast değerim normal çıkmıştı doktorum yinede safra asit testi istedi o da 0-10 arası değer normal sayılırmış benim 10,10 cıktı sınırdaymış. Gastro ya yönlendirdi doktorum fakat çok zor randevu bulunduğu için en erken 17 mayısa bulabildim. Başından kolestaz geçen annelerim sizce değer çok mu kötü? Acil mi gitmem gerekiyor bu bölüme yoksa beklesem bir şey olmaz mı? Kafam çok karıştı. Kaşınma şikayetim vardı arefe günü başlayan şuan hunharca kaşınmıyorum ara sıra kaşınıyorum. Alt ast değeri normal olup safra asit değeri sınırda olması cok mu kötü? Geç kalmak istemiyorum gerekirse mecburen özele gideceğim