Pentagramm Kızlar 26 gün önce sezaryen doğum yaptım. Şuana kadar hep kanamam oldu halada devam ediyor. Son 3 4 gündür küçük küçük et parçaları geliyordu ancak az önce kocaman bir et parçası düştü. Böyle bir durum normal mi? Başına gelen var mı?
Dark Pentagramm et parçası derken kan pıhtısı mi Yani hiç olmadı bende siznde baya olmus ilk fırsatta gidip görünün bence. Zaten 40. Gün kontrole çağırıyorlar
Esraliiii Pentagramm pohtiya benzemiyor siz kontrol ettirin bişi mi unuttular acaba içerde her şey olur
Pentagramm Dark https://www.hizliresim.com/fnf1jx9 açılır mı bilmiyorum ama böyle işte korktum o yüzden
Dark Pentagramm aa çok ilginç pıhtı değil bu. İçeride parça mi kaldı acaba, yani ben olsam bir giderim her ihtimale karşı
Pentagramm Dark pıhtılar zaten geliyordu ama son 3 4 gündür böyle et parçaları gelmeye başladı. Bende doktoruma yazdım şimdi resmide attım bakalım