Been adanaya gidip geliyorum acıbademde ilk doğumumu yapmıştım dr hale erbaş ti. Sonra o kliniğe çıktı ayfer hanıma hitme gafletinde bulundum onu bıraktım nazife kartal kara ya gittim bu sonuncu kontrolüme ama hiç ne bileyüm ya heyecanlanamadım… Sadece hastaneyi sevdiğim için gidiyorum başka da bir durum yok… Şehrimdekü özel hastaneder sözüm ona özel şehir değiştireceksem de acıbadem için değiştiririm kafasındayım ama doktorlara hiç ısınamadım