Karayel hımm tatlı heyecan. Hastane Hakkında benim de pek bir fikrim yok ama ikinci doğumumu onda yapmıştım. Ve daha sonra karşılaştığım sorunlarda çok iyi davrandı ve muayene etti. Bu yüzden doktorum için devam ediyorum. Hayırlısı olsun hepimiz için inşallah