Mrtgn Bizimde 9+5 oldu iki gün önce doktor 10+3 görünüyor dedi çok hareketli kolları bacakları kahvaltıda bal yemiştim ama hareket beklentisiyle değil yani tesadüf oldu ama güzel oldu ☺️ Birde incelerken görüntüyü durdurup bak burun kemiği ve çenesi diye gösterdi çok heyecanlı bi kontrol oldu şimdi sıra cinsiyette 2 kez rüyamda erkek bebek doğurduğumu gördüm 🙈 bakalım rüyalar gerçek mi çıkıyor tersi mi çıkıyor 🤷🏻♀️
Mrtgn Esra7261 bende ara ara mide yanması oluyor okadar geçer inşallah kullandığın biley var mı bunun için
Mrtgn Miram65 yaaa hadi hayırlısı ☺️ama birçok şeye göre değişiyor mesela bulantım olmadı çok fazla ekşi de yedim tatlı da yedim eşimde hep kız istiyordu evlenmeden önce bile hayırlısı ne ise o olsun tabi sağlıkla gelsinler de
Esra7261 Mrtgn bulantı için değilde mide yanması için rennie duo süs. Kullanıyorum. O iyi geliyor yanmaya
Sinem11 Zeynepege benim daha randevuma var ama bende cok merak ediyorm cinsiyetini ister istemez 8+6🤰 sabah ve gun icinde bulantilarim oluyo ama kusma yok pek biseyde yiyemiyorm ya da kendi yaptigim yemekleri insallah gecicek
Zeynepege Sinem11 ben çalıştığım için bulantım geçsin diye sürekli yiyorum tuzlu yada meyve gibi seyler bu gidişle 100 kiloda doğuracam herhalde
Zeynepege Karayel bende 3 kasımda gitmiştim ama bana da ikili test felan demedi sadece 1 ay sonra kontrole gel dedi o kadar
Karayel Zeynepege bilmiyorum canım belki muayeneye gidince kontrol için tekrar çağırıp yapıcsktır testi çünkü bildiğim kadarı ile 12 haftada ikili test yapılıyor benim kardeşim de o ha
Karayel Zeynepege bilmiyorum ki canım belki gidince direk yapar size yada 12 haftada yapılması şart degildir daha sonraki haftalar da yapar
Sinem11 Zeynepege bende 2 kasimda gitmistim doktor banada ikili tarama demedi asagi inip hemen bir sonraki randevumu alirken kayit yapan kiz ikili tarama yapilcak dimi demisti doktor bisey demedi dedim ikili tarama yapilcak demisti
Sinem11 Zeynepege bende sabah yataktan kalkmadan cubuk kraker yiyorum biraz bastiriyo ama kendime kahvalti hazirlayip yemek bile zor
Esra7261 Mrtgn ya çok zorlamıyorsa maden suyu ile geçiştir. Ben artık dayanamicak duruma geldiğim için doktora sordum ilaç verdi. Mümkün olduğunca kullanmamak gerekir
Pszge Benimde sürekli baş ağrısı halsizlik dışında bi belirtim Yok iştahım felan yerinde çok şükür iki kilo almışım 8 hafta da
Mrtgn Esra7261 evet haklısın fazla olmadı o yüzden sormak aklıma gelmedi inşallah seninde geçer hemen
Zeynepege Esra7261 bizimde memleket trabzonmuş ama ne ben nede ailemden biri gidip oraları görmedik umarım bigün nasib olur