aslii57
18 çıkmıştı sonra 2 günde 1 tekrar ettik 12. Gün de doktorumuza gittik ultrasonda keseyi gördük çok şükür 🙏🏻 tabi bundan sonra da acaba boş gebelik mi olacak tutunacak mı korkusu🤦🏻♀️ 6. Haftada kalp atımını duyduk 8. Hafta kanamalarım başladı 5 ay boyunca devam etti hep yatış.. şimdi 30 haftalık olduk çok şükür her şey yolunda inşallah sizin de gönlünüze göre verir rabbim 😇