Tubasahin Kızlar doktoruma yazdım ama daha dönüş yapmadı sizde sonuçlarım nasıl anlayanlar yazsın lütfen Açlık 92 Tokluk 191 Tokluk 136
Gzm3848 Ben de bugün yaptırdım bu değerlere yakın çıktı doktor önce dahiliye görsün dedi sonra da diyetisyene git diyet yap dedi
Tubasahin Bizde 25 haftalığız , doktorum yazmış bana da dahiliye gözükmemi diyet yapmamı şeker ölçüm cihazı temin etmemi söylemiş çok endişelendim ama bişey olmaz inşallah