Bebegim 10 aylık 2 aylıktan bu yana 3.5 dakikada yüzünü sevmemle uyuyor , öyle alıştırdım..
Son 3 haftada hastalandı ilk defa bizim yatakta uyudu alışmıştı artık beşiginde uyumuyordu..
Dün inat ettim yarm saat ugraştım kendi yatagında uyudu..
Sende bence başara bilirsin , nasıl uyutmak istiyorsan öyle yap onun istedigiimi yapma , sonunda yorulup uyuyacak , her gün her gün yaparsan alışır bence