Moom16 15 haftam bitti ama hala bulantı var maalesef. 12.haftalara göre biraz daha iyiyim ama sabret düzelir bir üst seviye var ama ona sende şu an denk gelmişsin. Canının istemediği şeyi yeme hafif rahatlatıcı şeyler tüket. Yağlı VS asla zorlama. Ara öğünde çubuk kraker elma yiyorum iyi geliyor. Su içiyorum bol bol.