kaplanfatma benim Salı günü sezeryan Doğum olacak işte doktorumda Doğuma kadar 3000 olabilir dedi ama çok kilolu bi bebek olmaz ama olsun önemli olan sonradan kilo alması dedi bakalım artık sağlıklı loşunda oğluşum .. hepimizin sağlıklı olsun inşallah ..