Caglali ben kötü hissetmedim hiç, bence güzel haber alacaksınız 🥹 bizim de bir kayıptan sonra bir süre olmayınca epey bir ümitsizliğe katılmaya başlamıştık. O kadar çok negatif sonuç görmeye alışmıştım ki birden pozitifi görünce inanamamıştım test bozuktur falan diye düşünmüştüm 🥲 kalp atışlarını görene kadar içiniz içinize sığmayacak zaman geçmek bilmeyecek ama sonrasında ferahlayacaksınız inşallah 🥲 şimdi de cinsiyet heyecanını yaşıyoruz, her dönem farklı güzel geçiyor 🥹