Ecece tatlım, kalp atışı en erken 6. Haftada duyuluyor 🤷🏼♀️ Ebeler bazen çok insanla uğraşıyor diye böyle suratsız olabiliyor, çok iyi minnoş ebeler olduğu gibi. Biz dayanamayıp 5. Hafta gitmiştik sadece kese oluşmuştu 6. Hafta olunca da kalp atışı için gittik duyduk şükür. Sonra işte girişimizi yaptılar filan Ocağa. İnşallah sizin de duyulur kalp atışınız, çok heyecanlı zamanlar insan yerinde oturamıyor ☺️ Güzel güzel dinlen minik yerleşsin yerine.