22+3 günlük hamileyim dün yataktan düştüm bebeğimi düştükten bir kaç saat sonra tekmesini hissettim bir nevi içim rahatladı ama bugün hiç bir şekilde bebeğimi hissetmedim çok korkuyorum bugün 1 Mayıs olduğu için doktorum izinli yarın sabaha randevu aldım ama kafayı yemek üzereyim bebeğime birşey olmuşmudur diye normalde de az hissederim ama bu kadar uzun zaman tekme atmamazlık yapmazdı 🥺🥺🥺