Merhabalar 10+5 günlük hamileyim. Forumda gördüm 11 ile 14. haftalarda ikili tarama testi yapılıyor muş bu konuda hiçbir bilgim yok bu test nasıl bir şey kan alma yolu ile mi yapılıyor? Devlet hastanesi nde yapılabiliyor mu? Özelde fiyatı ortalama ne kadar