Dün gece kanamam oldu biraz 7 haftalık hamileyim gece hemen acile gittim doktor keseyi göremedi ama geçen hafta gittiğimizde görmüştük ondan öncede görmüştük parçada düşürmemişsin dedi ama 2 doktor da baktı keseyi göremedi düşükmü yapıyorum sizce nolur yazın