Kızlar 36+2 haftalık hamileyim son 26 günüm kaldı ilk gebeliğim. ve ben gün geçtikçe daha da heyecanlanıyorum. Size sorum özellikle ilk gebeliginde normal doğum öncesi kolaylık olsun diye ayriyeten yapmış olduğunuz bir şey varmı ve faydasını gördünüz mü? Mesela hurma yemenin faydasını duydum bende şuan günlük 40 dk yürüyüş yapmaya başladım vede günde en az 2,5 litre su içiyorum. Onun dışında bunu kesin yap çok faydasını göreceksin dediğiniz şeyler varmi? Varsa nolur bilgilendirin ben acayip korkuyorum🙈🥺