Merhaba ben 6 haftalık hamileyim 5. haftada doktora gittim doktor 5 haftalık olduğunu söyledi ama 5 hafta daha erken idrara da sıkışık değilsin o yüzden ultrasonda görünmez muhtemelen bir şey dedi kısaca baktı karından bir sorun yok ama asıl süreç için 10 gün sonra bakalım dedi yani göremedik henüz bir şey. Ama nette bakıyorum 5-6 haftalarda kese görülüyor biraz tedirgin oldum normal mi sizce farklı doktora gitmeli miyim