Edakgndzzz Klomen kullandım bitti bugün geldim. Sağda 13 mm solda 11 ve 13 mm yumurta olmuş. Perşembe bi daha gel bakalım dedi. Daha büyür mü yumurtalar yoksa kalır mı bu boyutta. Bikaç gün sonra yine gidicem. Lütfen bilgisi olan yazsın
Bbdk Edakgndzzz bende suan kullanıyorum 5 gün kullanıp 1 gün ara verip 2. Gün kontrole gidicem bence büyüyor
Rabissssscee Edakgndzzz çatlatma iğnesi vurulacaksanız vurulana kadar büyümeye devam eder vurunmayacaksanız yumurtanın ortalama çatlama boyutu 14-18mmdir ilacın etkisi devam edecektir 🌸 rabbim gönlünüze göre versin 🤲🏻
Berel06 Edakgndzzz büyümeye devam eder iki kere kullandım ikisindede olumlu sonuçlandı Rabbime bin şükür
Edakgndzzz Bbdk bende 1 gün ara verdim kontrole gittim. İstenilen boyuta gelmemiş daha. Umarım bikaç gün sonra gelmiş olur da iğne vurulurum
Bbdk Edakgndzzz evet ara kontrol gibi bişey oluyor galiba çünkü yumurtlamayı genelde 13-14. Güne gelecek şekilde ayarlıyorlar
Ozgeeee37 Klomen kullandım adet 3. Günü başlayıp 5 gün içtim sonra doktor 5 gün sonra çağırdı devamlı baktı ve sağda 2 tane yumurta vardı büyümüş 17 mm çatlatma iğnesi vurdu ilk deneme ve şuan 5 haftalık hamileyim kızlar
Bbdk Ozgeeee37 ilişki ne sıklıkla oldu? Ya ben 2 defa letu kullandım ama olumsuzz şimdi klomen kullanıyorum bir umut🥲
Ozgeeee37 Bbdk ben pazar vuruldum ama doktor vurulmadan 1 gün önce cumartesi dedi pazartesi çarşamba dedi gün aşırı olmadı verdiği günlerde ilişkiye girdim
Bbdk Elffth_2017 insandan insana değişiyo galiba ben anlamadım bazılarına letu yaramış klomen yaramamış ben şuan ne durumdayım bilmiyorm gerçi 4. Gündeyim cuma kontrole gidicem. Letu kullandığımda bi ay sağda bi ay solda bitane yumurta oluştu olmadı yani inşallah klomenin faydasını görürüm ya
Elffth_2017 Bbdk klomende benim 5tane oldu doktor 1 tane istiyorum dedi erteledi ordan letu kullandım 1tsne oldu yumurta