Dün gece stres yaşadım gece yarısı bebek 2,3 kere kasıldı içerde. Böyle göbeğim içeri çekildi sanki kaç kere. Kasılmadan sonra ağlama tuttu beni dayanamadım onu üzdüm diye ağladım. Bişey olurmu böyle? Şuan iyi sanırlm haraketli bi ağrım falan yok. Böyle kasılması bişey yaparmı ona🥺🥺
22 haftadayım