Kızlar benim açlık şekerim 103 çıktı
1 saat şekerim 149 çıktı
2 saat şekerim 106 çıktı
Dahiliye doktoru insülin başlamamız lazım dedi istersen 1 hafta perhiz yap öyle eğer düşerse rejimle devam edelim dedi şuan 28+3 deyim ve inanılmaz yemeye başladım nasıl rejim yapacağım bir fikrim yok 😤