drisFatmaDemirta GamzeSerhat inşallah canım hayırlısı bende çok sabırsızdım ama gözüktü çok şükür iki hafta sonra 6 haftalık ken de kalp atışına gideceğim
drisFatmaDemirta Semraselim yaaa çok üzüldüm inşallah rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah
Ays_cskn Semraselim Aynen canim en com zorlayan o ya ama evet ikiz gibi buyuyecekler 2 yavruda bize yeter zaten Rabbim isteyenlere nasip etsin insallah
Gulname GamzeSerhat canım ben ilk doktora gittiğimde değer 10 çıkmştı 🙂 17. Haftama girdim çok şükür inşallah herşey gönlünce olur