hanımlar 4 gün önce regl oldum kırk gün ise dün bitti kırk kontrolüne gidicem ama regl bitince gitmem lazım ama hala bitecek gibi değil çok oluyor aynı zamanda eşim polis ancak onun izin zamanı gidebilirim çünkü hastane çok uzak bebek küçük rizede oturuyoruz bir hafta sonra felan gitsem olurmu kırk kontrolü çokmu geç kalır yada regl iken gidilirmi