Merhabalar biz geldik bebisimle hemde bugün tam 4 günlük olduk 😍
Sezeryan olacağım belliydi doktorum 2 mayıs için gün vermstii .27 Nisan sabah çok agrim vardı kontrole gittim 10 dakika nst bağladılar sanci yok var günün dediler yolladılar ama öyle böyle değil belim ve kasiklarim çatlıyor o derece.neyse öğlen 2.gibi eve geldim yatıyorum geçmiyor kalkıyorum geçmiyor derken akşam 7de eşim geldi gidelim acile hadi dedik kalktık gittik.hemen nst bağladılar sagolsun acilde ki doktor çok iyiydi eliyle yatırdı kaldırdı beni sonra dedi sen bu sancilarla nasıl durdun dedi hemen eşyalarını getirsinler ameliyata denildi.bi an şok oldum o kadar hızlı olmasını beklemiyordum en kotu sonta olayı oldu odada taktılar hemen ağrıdan sedyeye çok zor oturdum ameliyathane de spinal olunması kararı verildi çok panik olmuştum iğneyi vurduklarında.ama korkulacak bisey yokmuş.aradan 15 dakika geçti geçmedi kızımı gösterdiler hemen cikti herkes Bi sevdi orda sonrasındA zaten bebisi görünce herseyi unuttum acılarım tedirginliğim gitti şu an biraz dikişlerim aciyor sütüm çok şükür ikinci gün geldi sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim Allah herkesi bebeğine sağlıcakla kavuştursun insllah