Ceylanguney Ben oldum. Toparlanma süreci veya birinin bana bakmasına ihtiyaç duymadım, bebeğime de kendime de baktım. Bu kişinin vücut direnciyle ilgili. Normal doğum hakkında korkunuz ve kötü düşünceleriniz varsa strese sokmayın kendinizi, sezaryenin de normal doğumun da kendine göre iyi ve kötü tarafları var, dünyaya bir canlı getirmek kolay değil