Kucukpandisko telefonum bozulmuştu canım uzun zamandır forumda yoktum seni hatırladım boşanacaktın sanırım eşinle mi barıştın. Allah tekrar yaşatmasın ağız tadınızı bozmasın . Menü olarak da ben bugün cacık taze fasulye ve salçalı makarna yapıcam fikir olsun