1woramy Hanımlar bademciklerim çok kötü yataktan kalkacak halim yok gebeyim korkuyorum ilaç kullanmaya hastane randevusuz almıyor acilde parol verip gönderiyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun 🥹 hamileyken grip olanlar nasıl atlattınız
Medine05yasar 1woramy Bende covid olmuştum gebelere uygun antibiyotikler var bende çok kötüydüm antibiyotik kullandım iyileştim
abilgen 1woramy geçmiş olsun 🙏parol, sütün içine zencefil zerdeçal. Bu kadar 🤷🏻♀️ ateşim 39u geçmişti. Ha bi de ikinci gün acile gittiğimde serum verdiler.
gudmorningbeya 1woramy parol bile içemiyorum mide bulantısından sıtmalandım yatıyorum bir de evde küçük bebeğim var öksürünce bile öğürüyorum çok zor
cauuv1 Nezle olmusum bende. Öksürüyorum ona çare yok. Burnum tıkalı akıntı var çok kötüyüm okyanus suyu kullanıyorum ve viks sürüyorum anca biraz nefes almaya baslıyorum
1woramy cauuv1 okyanus suyu hamileler için olanı kullandım ama viks kullanmadım onuda denerim teşekkür ederim 🥰
1woramy Medine05yasar maalesef bizim acil hekimleri birşey bılmıyor uzman hekime randevu alacam çok teşekkür ederim
sukriyecengl Bende bir haftadır ağır üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum. 7 haftalık hamileyim. Kanımda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi acil doktoru. Birkaç gündür kullanıyorum umarım bir sorun olmaz 😓
1woramy sukriyecengl ya acil doktoruna bırakma bence ben korkuyorum kullanmaya daha parol bile kullanmadım hamilelıkte kullanın demelerine rağmen
Hatice-14 1woramy sukriyecengl Merhaba 10 haftalık hamileyim benim de kanımda enfeksiyon çıkmıştı 2 gün önce. acil doktoru antibiyotik ve parol verdi. Hatta günde 6 adete kadar parol içebilirmişiz. Ve ateşimin 38.7 yi geçmemesini tembihledi. Sizin gibi güvenemedim hatta tartışma konusu açtım buraya. Birçok kişinin doktoru kullanmasını önermiş. Kendi doktoruma da bugün sordum ve mutlaka kullanmamı söyledi.
sukriyecengl 1woramy Araştırma hastanesindeki doktora da sordum birkaç eczaneye de sordu eşim herhangi bir zararı olmaz gebeler kullanabilir dediler ama insan korkuyor yinede.
cauuv1 1woramy viks cok az burun deliginin hemen altına sür onu içine çek kokla nasıl iyi geliyo rica edermm
Dinara2mom Bende pekmez tereyağı karıştırıp azıcık ısıtıp bir kaşık içtim günde. Birde bir kaşık bala az limon sıkıp onlar iyi geldi biraz uzun sürede atlattım ama şuan iyiyim .
1woramy gudmorningbeya evet o bende de oluyor ses kısıklığı ve faranjit astımım da var aşırı kötü oluyorum
Migrenligebe 1woramy gunde 3 veya 4 defa parol aldim. Bi kupa ihlamur ictim bol limonlu. Bir de eczaci redoxon onerdi. Gunde bir defa da ondan aldim. 9 gune atlatabildim tum bunlara ragmen. Bu seneki grip biraz tuhaf. Belki de koronadir onu da bilemiyorum. Gecmek bilmiyor cunku. Kime sorsam ayni.
Cey53 1woramy boll bol su içtim, zencefil ve bal tükettim günde bir bardak ama her gün değil.. uyurken balla sıcak su içtim bir de bol bol meyve böyle atlattım 🤲