anneoluyoruuumm16 Kullanıp memnun kalan var mı kızlar. Malum Philips fiyatlari bayağı yüksek tommee tippee almak istiyorum
Hatijes38 anneoluyoruuumm16 ilk bebeğimde kullanmıştım memnun kalmıştım, şimdi ikizlere hamileyim. Yine tommenin 6lı yenidoğan setinden aldım
anneoluyoruuumm16 Hatijes38 bende ondan almak istiyorum da emin de olamamıştım. İlk Bebek tecrübe yok etraftan sürekli Chicco önerisi geldi ama tommee tippee şekil olarak kolik koruma olarak hoşuma gidiyordu o yüzden istedim